مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

از پاییز امسال

نصیب من

جز عشق

سرما بود...


نه اناری در کار بود

و

نه قولنج شکانی برگ ها زیر قدم هایم

و

نه حتی کافه گردی ای جهت امر رضایت شخص روشنفکر روحم


پاییز امسال من

همه

در هرمِ ریش و دکمه بسته و یقه آخوندی و تسبیح و چای و قیمه و نوای یا حسین گذشت


در نهایت املی و تحجر...


پاییز امسال من

اما

یک شگفتانه دیگر هم داشت

آن هم آنکه

دوهفته شبانه روز سوز استخوان سوز بیابان کشیدم

و

سرما نخوردم!

لیک

تنها با چنددقیقه زوزه هوای آلوده پایتخت

به تب و لرز و فغان افتادم...


و پاییز امسال من

گویا با بستر بیماری پایان میگیرد

بدون حتی

ذره ای خیابان گردی و کافه نشینی و حتی کتابی خریدن!

که

این آخری از طاقتم برون است بالواقع...

و

اینهمه دگماتیسم مرا نشاید...

آنهم وقتی تن ات را جای آغوش، چای زنجبیل باید که گرم سازد!


اصلا زانو برگیر از زمین رفیقا

برو بر چارچوب خانه بایست

فریاد برآور عشق را

کجاست پس اگر بر بالین تب دار نباشد...؟!


پاییز لپ گلی

نزار شده ای را میگذرانم

عاقبتش بخیر باد...

  • منور الفکر

نظرات  (۲)

  • مــ. مشرقی
  • هی وای! همممممه سرماخوردنا! بهتره بگیم الودگی خوردن و مریض شدن، دکتر به اشنایی گفته بود اپیدمی شده، حتما برو دکتر!
    پاسخ:
    حوصله دکتر نیست...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چندروز پیش کتابدونم دردمیکرد
    ب شدت دلتنگ‌ لیست جم کنی کتاب شدم
    خیلی وقته نه کتابی توذهن دارم ک بخرم نه کتاب نخونده شده توکتابخونه
    انقدر دل تنگم ک نگوووو
    ناچارا کتاب خنده شده ها رو اوردم اتفاقی اون قسمتهایی ک تا زده بودم رو مرور کردم
    اینم تز خوبیه ها
    کتابهای خونده شده رو دوباره بخنی
    پاسخ:
    من نخونده زیاد دارم...
    اللهم ارزقنی همت و وقت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">