مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

کسی است

در

همین نزدیکی

که

تب دارد امشب...

و

تنِ تب دارِ

نفس هایش

عطر غم دارد امشب


چنگی

که

چنگ او می نوازد

انگار

پنجه

در تارهای گسیخته ازهم عصب های من می زند


انگار

این چنگ

که

به مصافِ کمندِ آشفته اش

رفته است

مُشت های

کم جان 

،

پُردرد

ولی است

بر

ستبر مدعای من...


های ای دخترک!

من

این

موهای کم پشت

پشتِ دستم هم درد میکند

از آن روز...


اصلا چه کس به تو

رخصت داد

تا

چنان

بی پروا

مَسح کنی

تارهای تُنُکِ ساز دلم را


کدام کس

تورا

حق داد

تا

مشعل سرخ آتشین لبان ات

را

چنان

ساحرانه

بیافکنی میان انبار کاه های مرطوب سینه پرنبض من


چرا وادارم میکنی

تا

من هم

زانو بزنم

رودرروی قاضیان قسی القلب نگاه های دور و نزدیک

تا

چنگ زنم گلویِ خشک و زهرمزهِ خیسِ عذابم را

تا

بجان کندن

لب بزنم

و

صدایی از سیم های زر شده حنجره ام

با سرانگشتان کیمیا گر تو

بیرون نجهد

تا

باز هم

هرچه

قلب مشت میزند به قفسش

چاره نشود

تا

رودرروی حذر این نگاههای گرسنه

ماهی شوم

مانده از جاده آب


تا

اعتراف کنم

به تو

تمام رمق مانده ام را


تا

سلسله صنعان ها

زیر غبارها نمیرد


و

نسل ترساها

شَرَر زَن

جوانه زند


تا

بی آب

بمیرد این ماهی

پیش پایِ

قلم زده ی پُرتذهیبِ خلقت

و

شهد سنگسار را

نستاند از

سرطان زده های عصر قندهای مصنوعی


تا

چوب خشک شده در دهانم

بگوید

این پریوشِ غدارِ قدَر

ترسایِ صنعان کُشِ

دِیرِ دنیای تهی شده ماست

از

هرچه لطف است و نوازش


تا

بگویم

تو نه معصوم و سیاوش زاد

که

تو

دخترکِ مکارِ هرجای نشانی

و

در دَم

دمار بکشد از

دمِ ملولِ مُدامِ جهانِ بی توام

و

سوز خاک دمیده شود

بر رخسار پُرزردِ

این وصلِ نشکفته، خزان گشته


تا

تو

جوی خون سَر گیرد از سُرسُره گیسوان مشکین ات

و

من

سپیدی رنگ زند بر تار تارِ

پودهای زنده بودنم


باشد

تا

رسمِ سَلف

مکرر شود


تا

صنعان به برهوت شود

و

ترسای آشفته

هراسان و دوان

خویش بر دامان پرمحنت اش افکند

و

یک بار

دیگر

سُقم گیرد این صِحت


که

مَسکنِ پُرتسکین

هر

مِهر پر سوز و سکینه

نه در این سَراست...


  • منور الفکر

نظرات  (۱۰)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • +
  • منتظرالمهدی

  • باعرض سلام وادب خدمت شما به اطلاع میرساند برای
    سلامتی وتعجیل درفرج ظهور مولا مهدی
    (عج) ورضایت قلبی امام زمان (عج) از طرف مرحوم ذاکر
    (ره)ختم قرآن دروبلاگ منتظرالمهدی برگزار
    میگردد اگر تمایل به شرکت دراین ختم دسته جمعی هستید
    اعلام نماییدلطفا نام جزء موردنظرخورد
    را ارسال نمایید
    باتشکر .
    آجرک الله یامهدی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ان شالله
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر / ورزش معنوی
    به ورز هستیم
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    در این مثنوی بزرگ طبیعت،
    مصراعی ناتمام‌ایم،
    که وجودمان
    در پی یک بیت شدن است
    پاسخ:
    سپاسگذارم از لطفتان
    ان شالله حتما
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خوبه گفتم نگید عذر تقصیر
    :)

    ولی جدا بعضی متناتون کشش داره در حد آبنبات قیچی بچگیامون...
    پاسخ:
    سپاسگذارم
    نه در این سرای آخرش عالی بود
    پاسخ:
    بعضی واژه ها را واقعا فراموش میکنم
    سپاسگذارم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چه کس رخصت داد؟

    عاغا یه اعتراف من نیز قاطی کردم
    دقیق نگرفتم زمان و فاعل و مفعول رو!!!
    عذر خواهی نکنیا بگو خب بچه دوبار بخون! والا
    پاسخ:
    عذر تقصیر!
  • مجاهدین اسلام
  • علییییییی
    چه خبره اینجا؟ این کلمات آتشین حاصل فکر منوره؟؟؟
    بابا ایوالله
    باید اعتراف کنم لحظاتی خشکم زد...
    أحسنت
    پاسخ:
    از چه به این اندازه متحیر شده اید بزرگوار؟
    یکی ؛دوبار دیگه میخونم شاید متوجه شم. الان دقیقا نمیدونم عاشق شدید یا نقد بی حجابی بود!‏ شرمنده ذهن ما کم درکه
    پاسخ:
    لطف دارید
    و
    ارادت داریم
    من هیچی نفهمیدم از متن

    نمی دونم چرا ولی اصلا از این متنتون چیزی نفهمیدم
    پاسخ:
    عذر تقصیر...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">