مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

وقاحت

خلفان یزید و اباسفیان

به حدی رسیده است

که

ننگ حماقت

اعدام رهبر شیعیان شبه جزیره را به دوش کشند


شیخ مظلوم

نمر

امروز

دنیا در بهت اقتدار حسین وارانه شما مانده است

وقتی

ربیع الاول شیعیان

به خون شما و شیخ زکزاکی آغشته شده است


یکی کاظم وار

و

یکی سجادگون

یاللعجب ازاین تاریخ همواره پر ابتلاء...


یا رسول الله

ای رحمت تمام بر عالم

یدین یسار و یمین محبان اهل بیت تو را می کشند

و

کیست که نداند

عده ای مامون وار

خوشه انگور زهرآلود در دست

مترصد فرصت برای حسن سان نمودن آن سیدحسنی و حسینی اند

در حسینیه امام

در کمین سر...


شمر و عمر ها

ابن زیاد ها

خیز گرفته اند بر مثله پیکر عباس امامیه

بازوان عمو وارانه علمدار مذهب جعفری

قلم شده است

و

عمود کین بالا رفته بر فرود فرق سیدنصرالله

و

خنجر آبگین بُراق گشته است

به

بر نی سُراندن سر سید خراسانی...


من عبدالله قتلگاه مذهبم

این دستان من

این سینه من

این سر بی سامان من


پیغامبر زیبای من

محمد (صلی الله علیه و آله)...


عزت را

و

استقامت را

و

شهادت را

از

ما مگیر

که

ما امت قتیل العبراتیم


یتیمان کوچه های بنی هاشم

خاک آلودان بازار شام

و

امان از شام...


حال شما خوب است

آخرین ذخیره؟


بیم دارم

بر

چشمان به خون نشسته تان

ای تمام انتقام خدا...


  • منور الفکر

نظرات  (۴)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام


    مادر دنیا
    آخرین دردهایش را دارد میکشد...
    پاسخ:
    علیکم السلام

    نوزاد خوش قدمی در راه است...
    حال شما خوب است
    آخرین ذخیره؟

    بیم دارم
    بر
    چشمان به خون نشسته تان
    ای تمام انتقام خدا...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    اللهم
    ---
    خوش آمدید..
  • پرواز سپید
  • یاللعجب ازاین تاریخ همواره پر ابتلاء...
    آآآآ ه ه ه

    وای از دل مهدی زهرا...
    آآآآه ه ه
    خدایا تورا به نام نامی ات آه میخوانم...
    کجاست فریاد رس...
  • صحبتِ جانانه
  • خونبهای این افراد چه خواهد بود!
    پاسخ:
    بقول حضرت روح الله
    خون ایشان با خداست...(نقل به مضمون)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">