مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

هم ضعف رمضان است
هم وجود کارهای واجب
هم سنگینی امور لازم
هم یکهو به محاق رفتن
به
خاطر مسئولیت خانه و اهلش
وقتی والدین نباشند
و
نور علی نور است وقتی
مریض هم باشی...

خلاصه من هم دلم نوشتن میخواهد
اما
مغزم پر و دلم خالی است
شاید هم برعکس

هرچه هست
رمقش نیست


+
تحقیق جایگاه زن چه بود این وسط
نمیدانم...

اصلا مگر جایگاهی هم دارد این بی نوا...؟!

  • منور الفکر

نظرات  (۹)

شما خام هستی عزیزم
دارم می پزونمت !


:دی
یه بار جان باز کن این علی رو . بذار بمونه واسه غزل بیچاره ...



همچین اینک شوکران طور بنویس، مث اینک شوکران شهید مدق
ببینم چه میکنیااااا
پاسخ:
الان من رو خام کردی یعنی؟!
کم حرص بخور بچه

پیر کردی خودت رو
پاسخ:
هعی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • الان رمقت اومده ؟
    پاسخ:
    نه بابا...کو؟کجا؟
    علی شهید شد ؟؟؟
    تمومش کردی ؟؟؟ خیلی بی رحمی :(



    غزل چی پَ ؟؟؟
    پاسخ:
    علی که ته همه ماجراها تا شهادت میره و از دوباره خلق میشه!
    ققنوسه علی...در جریانی که شما...
    سلام

    تصمیم بگیر از علی و غزل بنویسی ، تا هم حوصله ت بیاد سر جاش
    هم کلمات بیان تو دست و بالت :)
    پاسخ:
    علیکم السلام

    چقدر که تصمیم دارم بنویسمشون...
    همین روزا ورژن خاصی ش رو روونه میکنیم به امیدخدا
  • فرکانس انار
  • سلام

    عیدتان مبارک ...

    ان شا الله که بهتر بشید ...

    واقعا چرا رمق نوشتن نیست ؟

    جایگاه زن چه عرض کنم ... می گویند تاج سر است ...
    پاسخ:
    علیکم السلام مهندس
    عیدشماهم فرخنده ان شاءالله

    هجوم اولویات و واجبات
    شده ایم دریاقلی خان تنها کمی مانده به کوی ذوالفقاری


    چه میگویند مهم نیست
    اینکه نمیدانید و نمیدانیم چه بگوییم مهم است!
  • شبنم بیقرار
  • نداره؟! :)
    پاسخ:
    داره؟!

    الان شب شهیدمطهری میان تو خوابم!
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    بنظرم یبار این جایگاهو تعریف کنن رئیس کل امور کلی و جزئی دنیا!

    برای همیشه این بحثو تمومش کنن :)
    پاسخ:
    علیکم السلام استاد

    بله، پیشنهاد معتبریست
    منتها
    باید بریم سراغ شهید مطهری که تئوریزه اش کنند!