مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
17 سال...

تو بودی

ومن...

کاش فقط یک بار

دیده بودمت...

تو نمیدانی که

چقدر حسرت دارم


چشمان پراز اشکت

برای خبر خبرت را...


وچقدر سنگین تر شدم


نمیدانم

تمام ترسم از این است

که دراین دوران سنگینی وجانکاه تنهایی

تو مرا دیگر نبینی وندانی


عزیز م

راه دلدادگی را گم کرده ام

فانوس برداشته ام در بیابانی میگردم

نمی دانم به دنبال چه اما


میدانم راه روشن ست

اما بند عنان خود، از کف م رفته ست

سرکش شده ام حاجی


هنوز هم شک نداری من تا آخر هستم؟


نمیدانم چه مرگم شده ست

از پس این خود لعنتی برنمی آیم عزیز...


مانند همان شب دلتنگم عزیز...


باز راهت را بسوی م کج کن

سری بزن به دل تنگ تنهایم علمدار...

ای درد فهمیده

ای زجر کشیده

ای تنهایی چشیده


به من نگو خداحافظ

ای حسین(ع) دیده...

حاج احمدم2

حاج احمدم1


نگذار بگویم که

من

هنوز هستم...


حرف مانده:


... وما غافلیم از این حرکتی که همه دارند میکنند به سمت لقا الله

همه خدا را ملاقات میکنند

هرکسی یک جور

بعضی واقعاخدا را روسفید ملاقات میکنند

احمدکاظمی حتما از این قبیل بود

امام خامنه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">