مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

اگر کسی هست

که یک درصد فکرمیکند

کار اجتماعی غیردولتی و سازمانی و کارمندی

آب خوردنه

و

چون همه چیز رو آقا واضح میفرمان


دیگه فط باید بلدوزری یکی پیدا بشه که انجامشون بده

و اینسان همه چیز حله


از همین جا شانه های محترمش رو میفشارم

و

بهش میگم "نکه نکه خاس نیه"


ببخشید یه کم بی ادب و بی اعصابم دوستان

ولی

دقیقا از دست همین قسم بشرها به اینجا رسیدم که اینه اعصاب من الان...


باورتون میشه؟

اصلا باورش میشه کسی؟

یه مثلا حرفه ای در عرصه مهدویت با یه مثلا حرفه ای درعرصه فرهنگی ساعت ها سر اینکه چون بهش گفته شده

فلان کار رو اینطور انجام بده و نده، بحث اساسی عدم حلالیت و خودشیفتگی ریاست و قص علی هذا کرده باشه؟!

آخرشم گفته باشه من که حلال نمیکنم...!!!!!!!!!!!!


من سرمو به کدوم دیوار بتونی بکوبم

رسما دیگه بیخ سولاخ دماغمون رسیدن

غرض همین کردستان عزیزمون هست

بعد ملت هنوز اندرخم کوی نخست...


ما باهم حتمممممممممممن تمدن اسلامی رو هم میسازیم

اونم نه یکی...هزارتا!!!!!!!!!!!!!


+

راهی برای میانمار.سوریه.عراق.لبنان.بحرین.یمن.یا ناکجااباد رفتن سراغ دارید؟!

من مسافرم...

  • منور الفکر

نظرات  (۲)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    خب رو واژه ی حرفه ای باید بیشتر تامل کرد بنظرم!

    +
    فستقم کما امرت...
    پاسخ:
    علیکم السلام

    +
    جانم فدای رسول خدا
  • مــ. مشرقی
  • من سر خوده اون احمقو دلم میخواد بکوبم به دیوار بتونی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">