مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

+
می توان ادعا کرد
که
هنوز هم گنجینه 40 تا 57 و 57 تا 68 رمزگشایی و بازخوانی و مداقه نشده است.

پس نیازی نیست
که
آدرس هایی فرامرزی به یکدیگر بدهیم!

اما
امروز که مشغول دیدن کلیپی از رژه حزب الله لبنان بودم
نکته ای نظرم را جلب نمود
حقیقتا چند نفر در دنیا پرچم کشور لبنان را می شناسند؟
و
چند نفر پرچم گروه حزب الله لبنان را میشناسند؟
و
چرا؟‍
و مگر نه آنکه حزب الله یک تشکیلات تربیتی.فرهنگی.سیاسی و شبه نظامی انقلابی است؟!
و مگر نه آنکه در کشور 70 آیین و ملت لبنان، یقینا نقاط مشترک کمتر از کشوری یکپارچه اسلامی و ایرانی است؟!
و ما به دنبال چه راه حلی هستیم؟!
مگر نه آنکه "کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة" ؟!


+
نمیخواهم با پاسخ ها
سوالات احتمالی را نیز ایجاد کنم.

لذا هر بزرگواری که در باب انتخابات و نتیجه و ... آن پرسشی داشت
در این آیدی پاسخ داده میشود:

@ENQELABI
  • منور الفکر

نظرات  (۲)

  • فرکانس انار
  • سلام
    متاسفانه من هم تلگرام ندارم ...
    پاسخ:
    علیکم السلام

    سوالتان را خصوصی بفرمایید.پاسخ برایتان به شرط حیات و سواد ارسال میشود.ان شاءالله
    من که تلگرام ندارم الان چی؟!
    پاسخ:
    سلام علیکم

    سوالتان را خصوصی بفرمایید.پاسخ برایتان به شرط حیات و سواد ارسال میشود.ان شاءالله