مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

اینجا قرار بود

مقری مخفی باشد


چیزی شبیه قرارگاه نصرت...

و

من

بی صدا

پاورچین پاورچین

خاموش

بی حتی ذره ای فانوس


راهم را بازکنم

راه امشب خودم

و

معبر فردای نیروها را


قرار بود

اینجا

از نشنیده ها

پُر شود

از

هم خود آن

و

هم از 

پشت پرده همه

آن سایه های موهوم...


اصلا قرار بود

اینجا

سیاه بازی کنم

روحوضی یک انقلاب را با سوتکی چسبیده به سقف دهان

فریاد کنم


قرار بود

گرمای مثبت 50 درجه

و

سرمای منفی 30 درجه

را

من هم

همراه شوم

با

تمام یگان های پیاده سینه چسبانده به سینه خاکریزهای آن جلو


قرار بود

شناسایی ما

خیلی زودترها

تمام شود


من

این دکل

این بلم

این قطب نما

این یک خودکار تولید داخل

و

این برگه های زپرتی کاهی

را

که هول هولکی چپانده ام در جیب جلوی بادگیر

برای چه می خواهم

وقتی

اینجا

شده است یک قرارگاه متروک

یک مقر تاراندود


من هم

انگار

دیگر

نه نیروی اطلاعات عملیاتم

نه

کاتالیزور محور

و

نه حتی

یک نیرو پیاده ساده

ولی

هَم دار و پای غمش اِستاده


من بیشتر

مانند شده ام

به

ناخدا بارباروس دزدان دریایی کارائیب!


همان قدر

طلسم شده

همان قدر اسیر

همان قدر حتی

خبیث...


پوسیده

و

توهم زاییده


آن قدر که

اینجا شبیه

سررسیدهای نوجوانی ام شده

دارم خوف میکنم

از

یک

درجا زدن، نه!


این دیگر اسمش

پس رفت است


عقبگرد است


چهار روز دیگر

مارش عملیات

در گوش تمام سنگر های جمعی فریاد خواهد شد

و

تا شبش تنها

زمان می برد

تا همه

یگان ها

مامور شوند و اعزام

به

معبرهایی

که

من هنوز

خودم

هم پیدایشان نکردم...


لابلای این هور سمی

من

که بوی نا و کپک مرداب گرفته ام

با این

پشه های آنوفل


اصلا

همه اینها هیچ


چطور آخرین

پیام را مخابره کنم؟

که

باتری بی سیم هم رو به موت است!


که

بگویم

بچه ها همه شهید شده اند

و

من

یک نفر ماندم

که نه!

جاماندم...


هرچند، وقت برای این حرفها هم نیست

فقط

باید زودتر بگویم

اینجا را بزنند

تا

نور نرفته

تا

دید هست


بگویم

قرارگاه مخفی سقوط کرده است

و

من در محاصره ام...


چرا اینجا

نشد آن مکتب خانه ای

که

از بلندای منبرش

فقط

صلای پرلهجه ولی محکم

و

چنان مخلص

خمینی و خلف صالح برخیزد؟


چرا اینهمه

منور قاطی دارد؟


اصلا ژن غالب این جنین

من است

نه

روح الله

نه

انقلاب خدا


این یعنی رسیدن آن زمان

که

فرمان هزیمت دهم


آن عقب

شاید

حتی اعدامم کنند

در

دادگاه نظامی تکلیف...


+

متاسفانه

همچنان

شدیدا

دلم می خواهدها هایم*

را

دلم می خواهد

و

نیز

بسیاری از

ممنوعه ها را

شدیدا

طالب است!


+

گاهی

می شود

با یک صدای2 یا 3

نهایت 4دقیقه ای

تلی خاک

بسازی

از تمام

تصورات پیرامون بخودت...

پس

با تمام قوا

پنهانش کن رفیق

هرچند

وسوسه اش

جانت را بگیرد!


+

چه غم انگیز است

اینکه

نشود

بگویی

این منم!

و یا حتی

من اینم!


  • منور الفکر

نظرات  (۲۶)

  • سید مرتضی
  • B U T FULL
    پاسخ:
    but full
    ?!
  • مسافر88 آرام
  • سلام
    عجیب اینجا بدل می شینه


    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ملتمسیم...
  • پسر انسان
  • فوق العاده...
    واژه ای عادی.
  • سید گمنام
  • غم انگیز است، آری..
  • باران نم نم...
  • سلام
    چقدر دوست دارم این ستون واژه های پر معنا و قشنگ رو...
    علل خصوص؛



    من

    این دکل

    این بلم

    این قطب نما

    این یک خودکار تولید داخل

    و

    این برگه های زپرتی کاهی


    را

    که هول هولکی چپانده ام در جیب جلوی بادگیر

    برای چه می خواهم

    وقتی

    اینجا

    شده است یک قرارگاه متروک

    یک مقر تاراندود
    ...................
    عالی بود...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    لطف دارید...
  • احمد داعی
  • سلا م .............



    آپم ..............اخلاق در محیط خانه




    امام على علیه السلام:

    مَن حَسُنَت خَلیقَتُهُ طابَت عِشرَتُهُ؛

    هر کس خوش اخلاق باشد، زندگى اش پاکیزه و گوارا مى گردد.

    (نهج البلاغه، خطبه 184)

    پاسخ:
    علیکم السلام
    خوش آمدید
    ان شالله...
    سلام
    ایام تسلیت....

    پیامبرصلی الله علیه و آله:

    خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین، یاور توست
    بحارالانوار ج68 ص279

    ***
    امام حسن مجتبی علیه السلام:
    خـویشاونـد کسـى است کـه دوستـى و محبّت، او را نـزدیک کرده باشد و اگـر چـه نـژادش دور بـاشد.و بیـگانـه کسـى است کـه از دوستـى و محبّت به دور است و گرچه نژادش نزدیک باشد.
    کافی(ط-الاسلامیه) ج 2 ، ص 643 ،
    ح 7 - تحف العقول ص 234
    ***
    امام رضا علیه السلام:
    از نشانه های فهم عمیق و درست، بردباری، دانش و سکوت است. سکوت دری از درهای حکمت است. سکوت محبت می آورد و راهنمای هر خیری است.
    اصول کافی، ج2، ص113، باب الصمت و حفظ اللسان، حدیث1
    پاسخ:
    علیکم السلام
    برشماهم...
    سپاسگذارم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بسان گذشته +


    ولی * چیز دیگری بود


    پاسخ:
    همچنان لطف دارید
    و
    سپاسگذارم....
  • گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
  • سلام
    جالب بود قرار مداراتون

    پاسخ:
    علیکم السلام
  • محدثه انصاری
  • دعوتید به یه جرعه انرژی مثبت
    پاسخ:
    ان شالله
    پدر و مادر تمام خیرات:
    امام حسن مجتبی علیه السلام فرمود:
    «أُوصیکُمْ بِتَقْوَى اللّهِ وَ إِدامَةُ التَّفَکُّرِ فَإِنَّ التَّفَکُّرَ أَبُو کُلِّ خَیر وَ أُمُّهُ.»
    شما را به پرهیزگارى و ترس از خدا و ادامه تفکّر و اندیشه سفارش مى کنم، زیرا که تفکّر و اندیشه، پدر و مادر تمام خیرات است.
    مجموعه ورام ج 1 ، ص 52
    پاسخ:
    سپاسگذارم...
    این همه کلمات و اصطلاحات رو چطوری یه جا جمع می کنید ؟
    اگه بخواید متنش کنید و راحت ترحرف بزنید و کمی واضح تر نمی تونید ؟
    به نظرم با متن نوشتن کاربرد بیشتری داشته باشه به شرطی که از دقت در انتخاب واژگان کاسته نشه!
    شاید هم همونطور که قبلن گفتم سبکی بشه واسه خودش چه می دونم
    از اصطلاحات جنگی اش خوشم اومد
    پاسخ:
    نمیدونم!

    حرف دلی بود، تلنگرانه و دلنشین، اما آتشزا....
  • سید محمد تقی سیدی
  • یه روز یکی به ما گفت چشماتون رو باز کنید!
    گفتیم یعنی چی؟
    گفت یعنی حواستون رو جمع کنید
    ما گوش نکردیم!با چشم بسته کورمال کور مال خوردیم تو دیوار!هی خوردیم تو دیوار و بیدار نشدیم...
    و وای از این جهالت و ظلمت فکر

    تشریف بیارید و با خوندن ادامش بنده رو خوشحال کنید اولاً!
    و نوّر الله فکرکم و ذکرکم و نطقکم و خلقکم و خلقکم ان شا الله!ثانیاً
    پاسخ:
    ان شالله
    سپاسگذارم
  • محدثه انصاری
  • من از آخرین + خیلی خوشم اومد . عالی بود ممنون
    پاسخ:
    لطف دارید...
    سلام
    عالی و قابل تامل، چندین بار خوندمش
    ژن غالب این جنین من است :(
    شاید حتی اعدامم کنند در دادگاه نظامی تکلیف
    دست مریزاد

    یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    سپاسگذارم
    من هم

    انگار

    دیگر

    نه نیروی اطلاعات عملیاتم

    نه

    کاتالیزور محور

    و

    نه حتی

    یک نیرو پیاده ساده

    از من هیچ نمانده

    در مرز چهل سالگیم و آنقدر آلوده که دیگر نای دیدن دیدنیها و شنیندن شنیدنیها

    نیست به گمانم لابلای ارتکاب یکی از کبیره هایم مرده ام و اکنون تو تکانی به جان

    خاموش من داده ای
    پاسخ:
    خوش آمدید...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • من خیلی وقته از من فراریم ...
    ترس روبه رو شدن با خود ... شده کابوس!

    تلنگرانه دل نشینی بود.
    پاسخ:
    سپاسگذارم
    یگانه مکانی که رویاهایت در آنجا ممکن میشود،ذهن توست. باورکن آرزوهایت دست یافتنی است!

    سلام
    زیبا و تلنگری محکم بود برای ایستادگی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    سپاسگذارم
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • به غزل خداحافظی می مانست ...

    +بنا به هزیمت باشد همین تنِ خاکی را نیز باید بگذارم بروم ... نه که بگویی مرگ حق است و شتری که در هر خانه ای... نه ... حتی نه موتوا قبل ان تموتوا ! ... بنا به هزیمت باشد باید هر ذره ی دل را از دلِ گِل کشید بیرون و اینچنین است که قالب را نیز تهی خواهم کرد...
  • چهل و چهار
  • من خب حوصله ندارم از بس عجله دارم عایا
    زیاده
    اون مثبت آخری رو خوندم خوب
    پاسخ:
    سپاسگذارم
    دادگاه نظامی تکلیف... دادگاه ویژه خون شهدا ......
    و می ترسم که خیلی ها بدون دغدغه SMS میزنن: سید علی تنهاست :_(
    .....................
    پاسخ:
    و می ترسم که خیلی ها بدون دغدغه SMS میزنن: سید علی تنهاست 
    سلام
    محشر بود
    و
    + نوشت ها هم بسیار عالی بودن
    مخصوصا + اول

    همچنان دلم میخواهدهایم را دلم میخواهد

    پستی که لینک کردید رو هم میخوانیم و حظ میبریم!
    :)
    پاسخ:
    علیکم السلام
    لطف دارید...
    سلام بزرگوار

    فکرتان منور به نور حق،ان شاءالله

    زیبا بود و تلنگری به پهنای آسمان بود برای حقیر

    قلم ذهنتان پُر برکت...برقرار باشید
    پاسخ:
    علیکم السلام
    سپاسگذارم
    عبرت انگیزناک....!
  • انسان مجازی
  • تلنگرانه ی دردناکی بود

    با خوندنش یاد مطلب ملت ما باید قوی شود افتادم

    ولی ما مرده ایم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">