مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

حاج علی میگفت

شیخ، معرفت طی الارض داشت

خود شیخ به ایشان فرموده بودند

که

اراده میکنم و میروم کربلا...


میگفت یکباره وسط حیاط ساختمان دیدمش

میگفت از بچه های پاس پرسیدم که ایشان چطور داخل شدند و کی آمدند

کسی نمیدانست...


میگفت رفتم جلو و سلام وعلیک کردیم

میگفت شیخ رو کردند به من

گفتند حاج علی

خیلی قدر جایی که هستی را بدان

من هروقت میخواهم امام زمان(عج) را ببینم، می آیم اینجا...


+

دلم برای روی ماه آن ماه تنگ است

تنگ...

خدایا از ثانیه های عمر و جان بی مقدارم بکاه، بر عمر و عزت ماه بیفزا...



+

دلم برای حاج علی هم تنگ شد به همین زودی

دلتنگ لحظه ای که با لهجه شیرین اش گفت

یه جمله ای بهت بگم؟

خیلی پر رویی...

و

من چقدر خندیدم

حاجی هم خنده اش گرفت...


دلتنگ دنیایی حرف

پشت دو جمله دست خط اش آخر قرآنم

که

"صبر و تقوا را باهم داشته باش"

  • منور الفکر

نظرات  (۱)

  • فرکانس انار
  • سلام
    استعینوا بالصبر و الصلاه
    پاسخ:
    علیکم السلام

    در وصیت نامه شهیدی آمده بود:
    سلام بر آنانی که سوره والعصر میخوانند!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">