مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

دارد پر میزند

دلم

چند روزیست

دو شاهزاده بی نام


لگام زده بر

مرکب های سپید

چونان دلبرانه

که...

مهمان دیار منند...


بر هر منزل

که

مشتاقی زل میزند به قد وبالاشان

و

شیفتگی همه جا را غرق میکند

شاهزاده ها

شبی فرود می آیند و مرهم دل میشوند

رویای نگاه های لیلا...


و این

بیچاره که خودم باشم

به هر بزم شاهانه که خوانده شدم

این روزها

ردی

از شاهزادگان بی نام غوغا بوده

اما

دست و پای رفتن این جسم دورمانده از دلم

قفل است


بخدا

که

دارد می ترکد

دلم...


+

من

طاقت اینهمه ندارم

خدا


نظرات  (۱۳)

بخدا دارد می ترکد دلم. . . :(
  • پلک شیشه ای
  • فاطمی باشید ان شاءالله ...

    بی سر و سامان توام یا حسین
    دست به دامان توام یا حسین
    بر سر نی زلف رها کرده ای
    با جگر شیعه چه ها کرده ای
    باز که هنگامه برانگیختی
    بر جگر شیعه نمک ریختی


    چه قدر اینها بوی حسین می دهند ... عجیب ...

    وای از اون تک بیت کامنت جناب شقایق ...
    پاسخ:
    سپاسگذارم...
    +
    من هم
  • مردی بنام شقایق ...
  • دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد....


    سلام
    پاسخ:
    علیکم السلام...
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر / ملاک پاک بودن دل
    به روزیم
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    کاش سهراب اینگونه می گفت:
    آب را گل نکنید . . .
    شاید از دور علمدار حسین (ع)
    مشک طفلان بر دوش،
    زخم و خون بر اندام،
    می رسد تا که از این آب روان،
    پر کند مشک تهی، ببرد جرعه آبی برساند به حرم،
    تا علی اصغر (ع) بی شیر رباب (س)
    نفسش تازه شود و بخوابد آرام . . .

    آب را گل نکنید .
    در صدا کردن نام تو

    یک کجایی پنهان است

    یک کاش می بودی

    یک کاش باشی
    پاسخ:
    خدا در جوار خود آرام ش دهد ان شالله...
  • فائزه سعادتمند
  • همان شوخیِ همیشه جدی خودمان!
    "برو ببین چی کار کردی..."
    پاسخ:
    میدونم چیکار کردم
    برای همین نمیتونم نطق بکشم...
    قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند:
    کل یوم عاشورا و کل ارضٍ کربلا...
    این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد....

    شهید سید مرتضی آوینی...برگرفته از کتاب فتح خون
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • آه...
  • و خدایی که دراین نزدیکیست..!
  • ;((
    من طاقت این همه ندارم...
    السلام علیک یا حسین ابن علی(ع)
    ایام سوگواری ماه خونین محرم رو بر شما تسلیت عرض میکنم...
    علی یار و یاورتون
    پاسخ:
    برشماهم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">