مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

دوپاهای بالدار


که باور میکند

واقعا ؟


روزی راه رفته اند روی زمین

فرشتگان

آن هم با دوپا !


+

روزی در جمع چندین تازه دانشجوی نخبه نشسته بودم

از دوپاهای بالدار

میگفتم

و

آخرهم نشد که راستش رانگویم...


گفتم برای ما(...)

ننگ است

به 30 سال برسد

طول بودنمان...


انگار که جادوی سیاهی باشد که

دیگر نگذارد تا بشود...


گفتم

ما باید نوچ شویم

از آن شهدِ ارغوانی...


کاری ندارم به

آن علامت سوال بزرگ که

قدکشید روی سرهاشان

ولی

تو که دانستی

چقدر حرف دلم بود

خدا...


ببین!

چیزی نمانده

تا

لکه ننگ بنشیند

روی دامانِ بودنم...

رحمی مرهمآ !


+

دارد جِز میزند

جگرِ جزغاله ام...


دلم تنگ است

و

آه...

از این نتوان گفتن!



نظرات  (۲۵)

این شعرتون کپی شد خخخ ببخشید دیه خوشم اومدش
پاسخ:
اختیاردارید...

  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • سلام ما به بقیع و بُقاع ویرانش
    بر آن حریم که باشد ملک نگهبانش

    سلام ما به بقیع، آن تجسّم غربت
    گـواه بر سخنـم تربـت امـامـانش

    بقیع کعبه ی قدس چهار معصوم است
    چـهار نور خدا مـی دمد ز دامـانش

    یکی است حضرت باقر از آن چهار امام
    که داغ او زده آتش به قلب یارانش

    شهید شد ز جفای هشام آن مولا
    زِ زهرِ تعبیه در زین که آب شد جانش

    غریب اوست که در موسم زیارت حج
    مدینه وآنهمه زائر که هست مهمانش

    شـب شهادت او یـک نفر نمـی ماند
    که اشک غم بفشاند به قبر ویرانش

    دری که سجده گه قدسیان بود خاکش
    به زائرش ندهـد اذن بوسـه دربــانش

    حاج سیّد رضا مؤید
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    در پاسخ به فرمایشتون فقط یه شعر به نظرم رسید(با آهنگ رزمی و با ضرب خونده بشه لدفن)

    من هر چی باشه آخرش بازم یه نوکرم
    میدونم از کنار عشق تو نمیگذرم

    چی میشه روی قبر من نوشته شه یه روز
    شهید راه کربلا مدافع حرم

    محاله که به دشمنای تو امون بدم
    آخه برا تو جون ندم برا کی جون بدم

    گمون کنم یکی از ون روزا بشه آقا
    بیان تو صحن تو منم خودی نشون بدم...

    میدونی که منم کبوتر امام رضا
    فدای اهلبیت و نوکر امام رضا

    میایم همه برا دفاع ِ از حریم تو
    میایم آقا با نام لشکر امام رضا

    میخونم از کسی که این دلم بنامشه
    همین حسین حسین برای ما نیایشه

    غم امام حسن برای شیعه کافیه
    نمیذاریم که کربلا مثه بقیع بشه

    همه امید فاطمه به بچه شیعه هاس
    اشاره ای برای ما شروع ماجراس

    اینو میگم که بشنون تمام آدما
    که خط قرمز خدا حریم کربلاس...
    پاسخ:
    علیکم السلام...
    خیلی هم عالی
    خدا قوتتون
    ++
    پاسخ:
    خوش آمدید...
    سپاسگذار
  • مسافر88 آرام
  • جز پاره ای از عشق دگر هیچ نداشت...

    سلام
    زیبا بود و حرف دل..

    دعامون کنین لایق باشیم

    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ان شالله هستید...

    سلام

    همزمان با سالگرد ایام آغاز جنگ تحمیلی، آهنگ "دارا، سارا" با صدای
    ابراهیم شیشه گر ویژه هفته دفاع مقدس منتشر شد....

    http://zareh.blog.ir/post/573
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر /دهه‌ی ذی‌الحجه را مغتنم بشمارید
    فرمایشات آیت الله حق شناس (ره)
    بروزیم
    منتظر شما هستیم
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
  • ح.ه * سید فریاد*
  • بنام نامی الله
    سلام
    کجایی
    قرار نیست بیای ...؟؟؟
    مادرت داره می میریه ؟؟
    مصطفی مادرت قدش کمونه . . .
    25 سال دیگه اسمت مصطفی نیست داره دنبال شهیدی میگرده که اسمش گمنامِ . . .
    مصطفی = شهید گمنام . . .

    شما هم دعوتید به صرف صوتی برای مادران شهید گمنام

    یاران چه غریبانه رفتند از این خانه ...

    سلام
    خدایا عاقبت ما رو با شهادت ختم بخیر کن
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ان شالله
    سلام

    فاطمه نعمت بود....علی شاکر بود


    سال روز پیوند آسمانی شان بر شما مبارک
    پاسخ:
    علیکم السلام
    عید رحمت
     برشما هم فرخنده!
    اینجایش عجیب دلیست

    دارد جِز میزند
    جگرِ جزغاله ام...

    دلم تنگ است
    و

    آه...
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • امشب،
    شبی است که دو نیمه سیب با هم پیوند می خورند تا گونه های زمین از شوق، گل بیاندازند.
    آسمان،
    تنها سقفی است که این همه شادی را تاب می آورد.
    کوچه
    در آستانه آمدنتان ایستاده است به شوق.

    سالروز این پیوند آسمانی بر شما مبارک
    پاسخ:
    سپاس...
    زیبا نوشته اید...
    پاسخ:
    سپاسگذار
  • آرمان بدیعی
  • «غزل شهید»
    مادر چه گریه میکنى امشب براى من‏
    زنهار اشک غم مفشان در عزاى من‏
    من طایر بهشتی ام و راستى نبود
    ویرانه‏ اى چو عالم هستى سراى من‏
    رفتم از این خراب و پریدم به اوج عشق‏
    جایى که بود درخور بال هماى من‏
    بنگر چگونه پر به حریم خدا زدند
    همسنگران همنفس خوشنواى من‏
    من زنده‏ ام، شهید ره عشق مرده نیست‏
    پیچید بگوش اهل حقیقت نداى من‏
    زان شد نصیب فیض شهادت مرا که بود
    عشق حسین (ع) همسفر کربلاى من‏
    من یک بسیجی ام که در آئین لشکری
    فرمانده ، عشق باشد و آمر خداى من‏
    مادر مرا ببخش ولیکن روا نبود
    انکار امر رهبر من ، رهنماى من‏
    جایى که پاى دین و وطن بود در میان‏
    مادر نبود بستر راحت سزاى من‏
    وقتى نشسته در بر سجاده ‏اى مباش‏
    غافل به پیشگاه خدا از دعاى من‏
    هرجا بدیده عاشق جانبازى آیدت‏
    فرزند خود خطاب کن او را به جاى من‏
    پاسخ:
    سپاسگذارم بابت غزل...
    فرشته های دوپا ! :)

    تعبیری زیبا بود...

    و البته این تعبیر

    ننگ است
    به 30 سال برسد ...


    اللهم الرزقنا توفیق الشهادة
    پاسخ:
    سپاسگذار
    اللهم...
    روزی راه رفته اند روی زمین
    فرشتگان
    آن هم با دوپا !


    توصیف زیبایی نوشته بودین
    این قسمتش رو خیلی دوست داشتم .
    پاسخ:
    سپاسگذار...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • قلمتون استوار
    اون قسمت ننگ است بعد 30سال
    خیلی خوب بود!!

    شهادت روزیتون
    پاسخ:
    اللهم...
    موج بیسیم دلتون گرفته

    تازگیا ضعیف شده صداتون

    آخه مگه دنیا چقدر می ارزه

    دل نگرونیم به خدا براتون

    مگه قرار نشد که ما بریم و

    شما تو سنگرا بیدار بمونید

    هنوز دارن یه ریز آتیش می ریزن

    چرا مهمات و نمی رسونین....
    :(Imam javad(PBUM
    Expressing unstable plans eventuatesin their decey

    ...........
    http://zareh.blog.ir/post/130
    پاسخ:
    !

    فصل باد و برگ فصل رنگ و رنگ و رنگارنگ فصل مشق و مشق عشق و عشق انار فصل باز باران با ترانه فصل شیدایی و مهر و مهرگان فصل یلدا و چله پائیز پادشاه فصول برشما مبارک باد !
    سلام
    ممنون زیبا نوشتی ...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    سپاس...
  • مردی بنام شقایق ...
  • به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند
    زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها...

    +
    کاش یه لحظه باهاشون بودیم...
    پاسخ:
    اگر نبودیم
    پس چطور برای دمی آرام ما
    نوچ شد سرتاپای بودشان؟!

    ما بودیم وهستیم
    ان شالله که خواهیم بود، همچنان...
    هیچ بدتر از جر زدن قلم نیست
    وقتی نمی نویسه بعد از گیر دادن!
    یکی نیست بهش بگه مگه حالت ناخوش میای بعدشم تموم نشده میزنی میری ؟
    پاسخ:
    و اگر ناگاه به بند کشیده شده باشد.چه؟
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • ........
    التماس دعا
  • سید مرتضی
  • ننگ است
    به 30 سال برسد
    طول بودنمان...
    ++

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">