مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

بوفالو ها رمیده اند

سم بر زمین میکشند

به حصار چوبی هجوم می برند

و

به آنی

دیگر خبری از تیرک های رنگ نخورده نیست...


تا کجا خواهد تاخت

این گله وحشی

کسی نمیداند...


چندنفر را

در مسیر خود

لگد مال خواهد کرد

هم...


صدای مرگ

پیچیده است در دشت


صدای ناموزون یک شیطان


هم حنجره اش خراشیده

هم

خودش میخواهد

خش دار باشد عربده هایش


اینها حس های موسیقی متن ماجراست...


وقتی از درد میپیچد در آغوش تو

رنگ به رو ندارد

لاغر شده

استخوانی و ترسناک


هوا میکشد قلبم

انگار

حفره ای است درست در مرکز این تپش های دردناک


این حسی که

دلیل فشردنش شده

میان سینه ات

فقط

همان دوست داشتن قدیمی است


هرچه او می غرد

و

زور میزند

تا چنگ ات بیاندازد

و

حتی می خواهد

که

گازت بگیرد


تو بیشتر می سوزی

بیشتر بخودت می فشاری اش

بیشتر اشک میریزی


یاد دیو و بِل افتادم

یاد آغوش و اشک بِلا

که

دیو را

دوباره شاهزاده ساخت


اما

نه

 او دیو است

که

او فرشته روزهای من بود

و

نه

من

بِلا یم

که

فقط بَلایم

نازل شده به روزهای او


گله بوفالوهای خشمگین

سُم به سوی من میکشند

چقدر سبک ترام

یک پُک از این آخرین نخ سیگار

بعد با گل و لای زیرپایم

یکی شدن

با

سم گاوهای وحشی

و

بعد هم یک نفس عمیق...


بالاخره این

دنیا هم تمام شد...


حالا

من هستم

و

یک شروع

که

هرچه بَلا است

بخاطر

آن وِِلا

که

حقش را ادا نکردم

باید بچشم


از همین لحظه که

خط زرد کشیده چشمان بوفالوها

در چندمتری ام مانده

دارم

فکر میکنم

چند بار قرار است

حسرت بخورم...


  • منور الفکر

نظرات  (۱۰)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • زیبا بود...
    پاسخ:
    سپاسگذارم...
    خیلی زیبا بود

    در واقع

    "همان دوست داشتن قدیمی است"

    که منجر به این واقعیت میشه :


    "دیو را

    دوباره شاهزاده ساخت"

    ...
    پاسخ:
    سپاسگذارم بانو
  • باران نم نم...
  • سلام
    چقدر فضای مشوشی داشت این پست!!
    حال عمو جان منور ما که خوب است ان شاءالله؟!!!
    پاسخ:
    علیکم السلام
    الحمدالله
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عاغا یه حقیقتی

    من دوتا مطلب آخرو باز کردم ببینم کدوم کوتاه تره یکیشو بخونم
    ولی انگار این وقت شب قسمت نیست
  • پلڪــــ شیشـہ اے

  • حسرت چیزایی که داشتی و حالا نیستند ...
    پر پر شدن یک عزیز جلوی چشم تو ...
    سلام
    هردوش:)
    مگه میشه شمامتنی بنویسین که قشنگ نباشه؟!اصن داریم؟!:))
    پاسخ:
    علیکم السلام
    یقینا داریم بانو...
    عالی بود...

    راستش جرات نمیکنم در مورد نوشته هاتون البته نوشته های غیر سیاسی اظهار نطر کنم...

    در این حد نیستم...

    فقط میتونم بگم عالی بود...
    پاسخ:
    سپاسگذارم

    بوفالو ها رمیده اند

    سم بر زمین میکشند

    به حصار چوبی هجوم می برند

    بانو زیبا بود ممنون...
    پاسخ:
    سپاسگذارم
  • علی رسولان
  • سلام
    خصوصی توصیح میدین بدین. چرا اینقد تابلو :)
    بعدشم که دلسوزی خوبه بخشش هم البته
    قابل توجه بعصی ها
    فقط نگید این بعصی ها دیگه کی هستش
    پاسخ:
    علیکم السلام

    سلام
    جالب بود!ینی قشنگ نوشته شده بود
    "اما
    نه
     او دیو است
    که
    او فرشته روزهای من بود
    و
    نه
    من
    بِلا یم
    که
    فقط بَلایم
    نازل شده به روزهای او"
    پاسخ:
    جالب یا نوشتار قشنگ؟
    در هردو صورت سپاسگذارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">