مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

من هم دلم تنگ شده

من هم دلم میخواهد ازشان بنویسم

اما

مدتی است بیخبرم

نمیدانم حالشان چطور است اصلا

غزل و علی را میگویم!


قرار بود سفری کوتاه بروند به کنجی دنج

فارغ از انواع امواج...

کمی طولانی شده است این خلوت اما

و

من هم مثل شاید شما

دل تنگشان مانده ام و بی خبر از احوالاتشان...


ان شاءالله که حالشان خوب است

و

همه چیز برایشان خوش...


  • منور الفکر

نظرات  (۳)

من که چیزی دستگیرم نشد
:))
سلام
منم دلم براشون تنگ شده ... کم کم دارم نگرانشون میشم
:)

بگو برگردن دیگه

یاعلی
پاسخ:
اگر به حرف ما بود که...
  • مــ. مشرقی
  • اخی خب امیدواریم زودتر برگردن :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">