مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

راهیان

دل من

عادت دارد

به بهانه های زمستانی اش...


زنگ دلتنگی هایم

با آمدن پاییز می خورد...


عنان از کف

می دهم دیگر

وقتی بهمن می شود

وقرار است

اسفند بیاید...

شرهانی2

زید

علقمه2

شلمچه

هویزه

اروند

دوکوهه

فکه

فتح المبین

خاکی-آبی

چزابه

دهلاویه2

مسجد2

مسجد

کمیل

معراج

و

فقط یک دلهره...

که دلتنگی ام

را

دلت

نخواهد...

وقدمهایم را

به شهر

و

زبان نفهمیِ

دل هاشان

زنجیر کنی...

شهید





نظرات  (۲)

کلمه به کلمه احساس من را نوشته اید...
هر چند امسال می خاهم خودم را تحریم کنم....
+عکس هایتان عالی ...
پاسخ:
خوش آمدید...
منم دلم تنگ شده بدجور.... خیلی دلتنگم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">