مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
کمی دلم درد میکند
روزهایی ست

دلم کمی حرف می خواهد
حتی
ژاژخایی هم باشد
اگر
هیچ گله ای نیست

اما
حرف تازه می خواهم
حتی اگر
پر از وصله و چین وچروک
باشد
خواهش های دلم

ایستاده ام
هرچند خمود
در برابر این
حسِ بیدادگرِ مسح کردن لامسه ها

درونم چالدران است
باورکن
هشیاری یکباره حس های مخوف خفته تابحالم یک سو
و
پیاده نظام کم توان و بی سازوبرگ اما کهنه سوارم هم
یک سوی دیگر

حالا چه شاه اسماعیل باشم
چه سلطان عثمانی
فرقی ندارد دیگر

مهم این پیکر تنیده است
که نای برخاستن هم ندارد دیگر
چه رسد
رزمی تن به تن...

اصلا
این چه اوضاعی است آخر
دل می خواهد موی نامه سر دهد
و
زبان سفت وسخت خود را در لحاف دهان پیچانده و...

+

درختی نارنجی دارم من

دقیق

وسط حیاط دلم

نارنجیِ پُرپُشتِ من

عطر بهارنارنج می دهد...

+
اَه گفتن بلند را
برای همین وقتا
کشف کرده اند
اَه
اَه
اَه
اَه
اَه
و بازهم
اَه

  • منور الفکر

نظرات  (۷)

آه...

عجبـــ اوضاعِ بی سامانیستــــ

زیرکی را گفتم: «این احوال بین»، خندید و گفتــــ :
«صعبـــــ روزی،
بوالعجبــــ کاری،
پریشان‌عالمی»
  • ...:: بخاری ::...
  • درونم چالدران است....
    این یجوریم کرد.
    میخونمتون. :)
    محرم بخاری فراموش نشه....
    پاسخ:
    خیرمقدم...
  • مسافر88 آرام
  • السلام علیک یا اباعبدالله
    سلام

    دوست دارد یار این اشفتگی
    کوشش بیهوده به از خفتگی

    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    علیکم السلام
  • منجی مهربان
  • عطر تربت کربلا بر دوش قلم‏هاى عاشورایى نشسته است تا بنویسند: لبیک یا حسین!
    سلام. با دو پست "چه فریادی!! " و "شروع عاشقی" بروزم. بفرمایید وبلاگ درویشی ما و ازین فضل الهی بهرمند شیم!
    پاسخ:
    علیکم السلام
    حال مان کمی خدا می خواهد...
    ع وا
    این که همین شِت غربی هاست
    نه من همون آه رو بیشتر می پسندم
    پاسخ:
    شت؟!
    ---
    نوشتن با بنده است
    قرائت با مخاطب...
    ها بر عکس رو خونده بودید ؟
    شما هم که رفتید سراغ حرف دل ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">