مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

می گویند

که

گاهی لازم است

دیگر

تو نباشی

و

کسی دیگر باشد


کسی با ظاهری دیگر

با

اصلا

جنسی دیگر


و

من در یک تبعیت محض

که

طبیعت لحظه های سلطه پسِ شبیخون است

سرم

را همانجا

که فرودست تصمیم های دیگری است

به اطاعت

به این تنهایی فروآمده ناجوانمردانه

تکان میدهم...


کمی

باید بگذرد

شاید

بقدر عمر کمی از امثال من حتی

تا

عادت هم به این خاصیت تبعیت ها

چیره شود

و

من کمی خلاصی یابم از تنگنای خفقان وار این تنهایی...


  • منور الفکر

نظرات  (۶)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • تو نباشی و کس دیگری باشد ... دلم برای نوشته های جون دار و معرکه ات تنگ شده بود. البته خیلی وقتا کاملا به عمق مطلبت پی نمی برم. ولی خب برداشت خودم رو می کنم.عاقبت بخیر باشید ان شاءالله
    سلام
    وااای که چقدر سخت می نویسی بزرگوار..
    راستش بیشتر وقتها اصلا متوجه نمی شم چی نوشتین!
    گاهی با چندین بار خوندن متوجه می شم اما گاهی هم نع!
    برعکس من که زیادی ساده و "رو" می نویسم..
    خب البته کم گویی و گزیده گویی از علامات حکمت است که ندارم..
    اللهم الرزقنی..
    پاسخ:
    علیکم السلام

    خوش آمدید...
    سپاسگزارم و عذر تقصیر...
  • محمد مهدی یوسفی
  • سلام

    گاهی دلم میخواهد که خودم نباشم اما نمی دانم چرا این حس همیشه باید با فعل " رفتن " همراه شود !!

    رفتن به جایی که هیچ کسی در آن آشنا با تو نباشد ...!
    پاسخ:
    علیکم السلام

    خوش آمدید...
    :(((
    سلام
    من هم گاهی به این چالش بر میخورم که

    دیگر
    من نباشم
    و
    کسی دیگر باشم

    کسی با ظاهری دیگر
    با
    اصلا
    جنسی دیگر
    :(

    اما اصلا راه اینگونه تغییر را بلد نیستم گاهی هم فکر می کنم چه بهتر که بلد نباشی گاهی هم ...
    راهی پیدا کردید اطلاع بدید لطفا

    یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام

    نه اینکه من کس دیگری باشم
    بلکه
    من نباشم و کس دیگری باشد...
    به نظرم این تنهایی ارزشش بیشتر از جمعیه که باعث بشه از خودت دست بکشی و خودت نباشی!
    متاسفانه الان اکثرا برای فرار از تنهایی و تایید دیگران درحال نقش بازی کردن هستن :(
    البته امیدوارم با همین خود واقعی و دوست داشتنیت به زودی زود یارتو پیدا کنی و از تنهایی دربیایی گل بانو جان
    پاسخ:
    خوش آمدید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">