مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

سلام علیکم

سال جدید سرشار از عنایت الهی و حرکت برای امام حی...



تا حالا به فکر طراحی یک سیستم افتادید؟!

اصول و پیش نیازهاش رو بلدید؟

سیستم فرهنگی-اجتماعی چی؟

پروژه قبلیم که مشغولش بودم قریب به 6ماه، تمام شد اما بعد از پایانش متوجه شدم که مشغول تولید یک بستر بودم، یک ظرف...

پروژه جدیدی که به شدت ذهنم رو درگیر کرده، و دارم بخاطرش از تمام تجربیات و ارمانها و مبانی و ایده آل های عمرم، استفاده میکنم،

درواقع سیستمی هست که باید شاخصه های ویژه ای داشته باشه و اگر موفق بشوم، میتوان گفت برای ظرف ساخته شده و تمامی ظرفهای مشابه اش، مظروف پروپیمانی خواهد بود ان شاءالله


رفقا فکر کنیم به سیستم...

این شاید آخرین سنگری هست که تا فتح نشود، حادثه ای رخ نخواهد داد

و

اگر بارقه های فتح اش بروز کند، چه بسا که حرکت همان رسیدن است...


توکل به اسم اعظمت جانا...

  • منور الفکر

نظرات  (۸)

  • صحبتِ جانانه
  • نوش جونت
  • صحبتِ جانانه
  • موفقیت شما را از خدا خواستاریم
    پاسخ:
    قربونت باکلاس جون:)
  • مردی بنام شقایق ...
  • یه سوال!

    اسکوپ همون کاسه اس؟!!!
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بستنی میوه ای ها رو دیدید,اون توپک های هر طعم رو که میذارن اسمش اسکوپ
  • مردی بنام شقایق ...
  • ذهن منو بردید به جلساتی که درباره همین یه کلمه داشتیم: "سیستم!"

    و تعریف بعدی یعنی نگاه سیستمی
    چیزی که تو کشورمون کمیاب و بهتره بگیم نایابه!

    نگاهی جامع نگر و آینده گرا

    کم هستن کسایی که دنبال سیستم هستن و از استقرار و طراحی سیستم برای کارهای مختلف لذت میبرن

    ولی بقیه غالبا بخاطر موفقیت هاشون تحسینشون میکنن
    پاسخ:
    واقعا تا پیش ازین پروژه ای که اخیرا تمام شده، اونچه فکرمیکردم ازش می‌دونم تبدیل به یه تصور خیلی ناقص و ضعیف شد.
    و حالا بعد چندماه کار کارگاهی واقعی، بالاخره درکش کردم و ب شدت عاشقش شدم..
    الان توضیحات بیشتر دادید یعنی؟
    یا توضیحات بیشتر خواتسید!؟
    پاسخ:
    امکان کمک و مشاوره را خدمتتان عرض کردم چنانچه مایل باشید.
    ان شاءالله در وقت مقتضی، درباره سیستم خواهم نوشت.
    بیشتر توضیح بدید...
    پاسخ:
    خیلی هم عالی خبر خوبی که دادید...
    فقط نفرمودید در چه حوزه ای هست...
    شاید اگر مایل باشید بتوانم برایتان جلسه مشاوره ای با یکی از بهترین های کشور در این عرصه(سیستم سازی) را هماهنگ کنم
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خیلی ممنونم خیلی ممنون.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • با آرزوی موفقیت و سربلندی در پیشگاه امام عصر
    پاسخ:
    همچنین...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">