مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

دریافت

+

تصویر را دریافت فرمایید

و

نگاشته عجیب اش را مداقه...


***

امشب

حالم

حال یک دیوانه است!


از ظهر به شدت

حافظه ام رفته است

سراغ خواب چند ماه پیشی

که

دیده بودم

و

هنوز هم در آن گنگم...


اما امشب

حس خوبی ندارم!


حسم

حس مرگ یک قورباغه است

در دیگ آب جوش...


خدا بخیر بگذراند

از سر همه ما

به حق آبرودارانش...


بوی دق دادن می آید...........

بوی جام زهری

که حتی اگر خورانده نشود

زهرش را خواهد ریخت

آن هم فقط

به جان یک نفر!


+

در دانشگاه امام حسین

امروز

ولی امر فرمودند:

من اجازه نمیدهم

کسی

از دانشمندان این کشور بازجویی کند.


در دیدار مردم آذربایجان

امروز

کلید دار گفت:

اگز کسی میخواهد شعار بدهد

از جیب خودش بدهد

نه از جیب مردم.


+

نیمی از سخنرانی رییس دولت

شرم آور بود

و

پر از جسارت و کنایه

و

البته زمین بازی رسانه ای برای دشمنان-



نفس راحتم از فرمایشات امامم خامنه ای

نیمه راه

در سینه مانده است...



+

لجنی

به نام اباحه

به لطف مشاوران و مدیران ارشد

دلبسته به جریان جلبک

به پیکر کل دانشگاه های کشور

رسوخ کرده...


هروز

فیلم و عکس و گزارش

رقص مختلط

اردوی مختلط

آوازه خوانی زنان

و

جشن های بی بته

فرهنگی!

از آن منشا شقاوت یا سعادت یک ملت

رساناست...



+

آمدند

جور کشان آبرو دار...


270-11

270-6

270-1

270-9

270-10

270-2

270-3

270-4

270-7

270-12

270-13

270-8

270

گمنامی

که

نه برای نشان و دل مادرهاشان


بل برای

صیانت از حیثیت شان

مانده زیر

دست و پای ما


که به

جنگی دوباره

به حشر

آماده اند...


این بار

سنگرهایشان

روبروی

دکان صد من یه غاز

برخی

همرزمان دیروز است...

  • منور الفکر

نظرات  (۱۱)

تلفیق و تطبیق خوبی نبود...
پاسخ:
ناخوشی...
سلام
بعضی شعور ملت را در حد شعور نداشته ی خودشون می دونند

"من"ِ آقا یعنی همه. یعنی آقا علمدار و مابقی پیرو.

حرف های مفت باد هواست. اجازه ی هیچ غلطی به هیچ کسی در لباس خودی و غیر خودی نمیدیم.

یاعلی
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    دیشب خواب دیدم رفتم مذاکرات!

    داشتم با جان کری حرف میزدم!

    وسط حرفا گفت ما برای شما یه تعداد محدودی سانتریفیوژ در نظر گرفتیم.
    گفتم چند تا؟

    روی یه کاغذ به زبان انگلیسی نوشت 20000 تا

    گفتم نیاز ما بیشتر از اینه. خیلی بیشتر...

    گفت هرگز با بیشتر از این موافقت نمیشه (جالبیش اینه که تو خواب هرچی انگلیسی میگفت کامل میفهمیدم! منم هرچی فارسی بهش میگفتم اون میفهمید)

    گفتم حرف آخرته؟
    گفت آره (یس)

    گفتم

    به درکککککککککککککککککک

    اومدم پاشم بیام بیرون که...

    حنانه شروع کرد گریه کردن!!!!
    پاسخ:
    خیر ان شالله...

    همان بی شعوری را تایید کنید...

    اخبار رادیو

    از افاضات امروز آقا میگفت

    که دقیقا در مقابل صحبت های دیروز حضرت آقا موضع گرفته است این....
    صد و هفتاد و پنج تا ماهی عاشق
    صد و هفتاد و پنج دریا تو یک قایق
    صد و هفتاد و پنج یوسف که برگشتن
    یجوری که نهنگا هم دارن هق هق ..
    محسن باقر لو

    ************************
    کلمات تو تیشه فرهاد
    می شکافند بیستون دلم*
    پاسخ:
    بسیار سپاس از این حسن انتخاب...
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • درد دارد...
    سلام
    عجب حسی...!"حسم حس یک قورباغه است دردیگ آب جوش"
    به شهید:)

    یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام
  • صِفر کیلومتر
  • اللهم احفظ امام الخامنه ای

    پاسخ:
    اللهم...
    من اجازه نمیدهم
    کسی
    از دانشمندان این کشور بازجویی کند.
    حقیقتش اینه که وقتی این جمله رو شنیدم یه نفس راحتی کشیدم! این چند روز تو خبرا خونده بودم می خوان با دانشمندای هسته ای امون مصاحبه " همون بازجویی " کنن خیلی حس بدی بهم دست داده بود ، بهتره بگم بهم برخورده بود
    یه جور حس ذلت نفس ، حقارت ، نمی دونم هر چی می خواید اسمش رو بذارید، حتی بعد اینکه امروز گوش دادم تصمیم گرفتم یه متن واسه این جمله بنویسم منتهی ترسیدم خراب بشه ، خب من حساسم وقتی می خوام از حضرت آقا مطلبی بنویسم
    الان که اینجا دیدم بازم هیچی نگفتم رفتم دوباره شروع کنم به نوشتن ولی باز نشد ،
    نمی دونید چ حس شعفی بهم دست داد وقتی حضرت آقا این" من " رو گفتن ، انگار که کل دنیا رو بهم داده باشن ،
    این شعر زبان حال خطاب به دشمنای ایران اسلامی عزیز ،
    ما از الست طایفه ای پر اراده ایم
    ما مثل کوه پشت علی استاده ایم
    پاسخ:
    این روزها
    تمام
    عملیات فتوسنتز را
    همین حس انجام می دهد...

    نفسی نیست گر او نباشد...
    عشق یک قصه ی بی سابقه دارد با من ...
    شما بگذارین به حساب بی شعوری...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">