مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

خانم دباغ

که

روحشون قرین رحمت کامله ان شاءالله

از معدود افرادی بودن که سفت و سخت آرزو و برنامه دیدارشون رو داشتم

سفر بودم که خبر رحلتشون رو شنیدم

قلبم فشرده شد...


و

استاد شایانفر

که

توفیق پای درسشون نشستن رو داشتم

بی نظیر بودن...


دلم میگیرد

وقتی

جهانم چنین خالی از السابقون السابقون های انقلابم میشود

و

دلگیر تر وقتی

جوانان گمنام هم عصر خودم نیز یک به یک میروند

و

تو گویی

هم پشتت خالی میشود و هم فردایت...


من میمانم و یک دنیا تنهایی...



+

هوایی امامم...


+

هوا سرد است و یاد بزرگان انقلابم سوز میدهند نفس های نمناکم را

هرچند

خون در رگ هایت قل میزند

با اندیشه همه آنچه باید بیاموزی و همه آن کارهایی که بر زمین مانده اند


انقلابِ اسلامِ عزیز

تو را فرامیخواند جانا

برخیز!

که

جهانی در انتظار انقلاب خداست...

  • منور الفکر

نظرات  (۱)

  • مــ. مشرقی
  • من هم این حسو دارم پیدا میکنم که اون گمنام هایی که هرروز میشنویم رفتن و مشهور شدن، بعد از رفتن شون ادم حس میکنه داره جا میمونه... انگار تنها میشه...

    خوشحال میشم ببینمتون پیجم ها!
    واگیر ندارم :)))))
    پاسخ:
    حضور و لطف تان موجب دلگرمی است
    شما اعتبار دارید بانو...خدمت میرسیم ان شاءالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">