مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

برای ما مهم است
فرزند مولا علیه السلام

اصلا همه چیز ماست
پسر فاطمه سلام الله علیها


یک حسرتی هست
و
یک هراسی اما
که

ح س ی ن علیه السلام
را ببینی و پُر شوی به جز از طلب شهادت

و
تو پنداری هلاکت جز این است؟!



+
زئرا عارفا عائذا معترفا ... بودم
در هوای دل چسب ارض توس
ساعتی خدا را شنیدم
در
کارگاه دکتر اختری
وقتی
حضرت جان را بدون آنکه قصدش باشد
برایت اثبات میکرد
در
مبحثی از عِلم نورو بیولوژیک

میگفت استاد
که
طی تحقیق رساله مدنظر
بارها سجده شکر رفته است
و
به ایشان گفتم
که انتهای بحث به مقامی جز گریه نمیرسی

کلاس نبود
روضه عظمت حضرت لم یلد ولم یولد بود


اگر تو نبودی خدا
من دنیا را آتش میزدم
که
بی تو حرمله است این قفس
حرمله است
حرمله!



+
زنده بودم و مقدور شد
مجملی از مفصل آموخته شده را زکات خواهم داد
به إذن حضرت حق جل جلاله

  • منور الفکر

نظرات  (۲)

  • فرکانس انار
  • خب زکات را بدهید این دست و ان دست نکنید ...
    ببینیم این اقای اختری چه گفته است
    پاسخ:
    خانم دکتر اختری
  • مــ. مشرقی
  • خوش به سعادتتون.
    التماس دعا
    پاسخ:
    استدعا دارم بانو!
    ملتمسم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">