مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

+
حاج احمد پناهیان...مجلس اول...هیئت محبین اهل بیت:

آن موقع یزید بدبخت چیزی نداشت(با مقایسه ب الان)..تهش چهارتا لشگر
امام حسین مقابلش ایستاد...با آن وضع که میدانید
امروز یزید تاریخ در اوج قدرت خود است
چون اسلام ناب در اوج قدرت خودش است..چون انقلاب شما در دنیا بارور شده است...
این ولوله و تکاپو که از جانب جبهه یزید زمان میبینید بخاطر انقلابِ اسلام شماست

فکر من:
آن موقع که یزید زمان قدرت ناچیزی بود...حسینِ خدا با تمامش ایستاد...
حسینِ خدا آنگونه برای اسلامِ خدا فداکاری کرد
امروز که یزید زمان در اوج قدرت همه جانبه و توامان در استیصال تمام است، مای لشگر حسین زمان، کو فداکاری مان؟ اصلا

چه میزان است فداکاری ما؟کو به کربلا زدن ما؟


کاروان فردا وارد نینوا میشود...رویِ نشستن در مجلس عزای حسین...

صاحب الزمان مان...مولانا جان مان...الأمان...


+

یکی از دم های هیئت...

در میان کوفیان

من یک تنه یار تو ام

من وفادار تو ام

تو علی هستی و

من میثم تمار تو ام

من وفادار تو ام...


+

حاجاقا میگفتن:

سر یک مسئله کوچکی بحث بالا گرفت بین یک جوان با خادمهای هیئت

موقع آماده سازی خیمه عزا

رفتم بچه ها را جدا کنم

رو کردم به آن جوان

که

جوون..چیزی نیست..میخوایم آماده شیم برای محرم آقا..همتون هیئی اید..(که شاید بعدش بگوید صلوات بفرستید)

یکهو آن جوان جمله ای گفت که من ماندم:

بله آقا..بله..من هیئتی ام..اما اینها انقلابی اند!

من هیئتی ام..انقلابی نیستم و انقلابی ها هیئتی نیستند!!


حاج آقا میگفتن با خودم گفتم:

خدایا چقدر محکم حرف میزند...چه کرده اند با این جوان که در انقلاب به دنیا آمده..در انقلاب بالیده..چه کرده اند با او..چگونه در مغز او چنین محکم فرو کرده اند که

در انقلاب، حسین نیست و در حسین خبری از انقلاب نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


این جمله ی حاج آقا موی به تنم راست میکند

خدا از روی زمینش محوتان کند که با جوانان ما چنین کرده اید.....


خودش بقدر یک روضه

ضجه میخواست...


+

این اشک ها که

در عزای حسین(علیه السلام) میریزید

زیرلفظی هایی است که

حضرت مادر(سلام الله علیها) میدهند

حضرت مادر(سلام الله علیها) که

می آیند در مجلس حسین(علیه السلام) تا

از شما بله بگیرند

که

بله میگویی به پسر من،مهدی من...؟!

سربازش میشوی؟!


"بقول حاج حسین یکتا"

  • منور الفکر

نظرات  (۴)

م فقط فهمیدم که مداحه داشت زیادی تعریف میکرد توی مقایسه امروز و یزدی امروز با امت اسلام امروز و اون زمان.آره اینا دیگه اینجوری هستند نباید زیاد بعضی حواشی حرفاشون رو جدی گرفت.حالا مداحی داریم تو شهر ما که از اون طرف بوم افتاده تا میره منبر روضه وصلش میکنه به حال و میکشه به بار فحش و بد و بیراه به بعضی مسئولان و بعضی از اقشار مردم که خیانت شده در حق اسلام و ازین چیزا.
یه جا هم برگشت گفت به امام حسین خدا جفا کرد که حق داشت ولی ازش دفاع نکرد و غیره که جلوی سخنرانیش رو گرفتن تا چند روز اون محرم یکی دو سال پیش
خلاصه مداح جماعت علم منبری داره یعنی یه چیزی میشنوه و میگه و علم مکتبی و از روی کاغذ رو کمتر به زبون میاره!
سلام
قشنگ ترین مطلب این وبلاگ همین بود
پاسخ:
علیکم السلام
آن هایی که میخواستند مولا حسین(ع) سیاسی نشود هیچ وقت حجت خدا را نفهمیدند .
  • صحبتِ جانانه
  • :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">