مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

همان قدر که ناراحت از دست دادن

تماشای روی پرده

سیانور و ایستاده در غبارم

و

غرق لذت تماشای بادیگارد و چ هنوز

حالا

دیوانه وار

بال میزنم بنشینم پای تماشای جادویی

ماجرای نیمروز...


باورکردنی هست

که

آنقدر دل تنگ لحظه های غریب انقلاب و مبارزات جوانان انقلابی اش هستم

که

برای محرومیتم از تجربه شخصی و حضوری و عینی تمامش

هربار

بغض میکنم، اشک هایم را بزور احتکار میکنم؟!


چون بیمار مسلول محتاج آرامی برای سینه

برای جراحت گلو

من

محتاجم به قدری خلوت که در آن برای انقلاب بنویسم و از انقلاب بگویم و در انقلاب بدوم...


من محتاجم که انقلاب را بخوانم

و

بدانم...


شاید تنها چیزی که پس از قریب به سه دهه زندگی از خویش فهمیدم

همین

خسته نشدن و تکراری نشدن و واله بودن انقلاب است

جوری که اگر این واژه را حتی

روی دیواری بنویسند

دوست میدارم از جا بَرکَنم و با خویشم بِبَرم...


خدا میداند

که دیگر

من

در مواجه با یک آدم که رنگ و بو و نام و نشان و مِهر و مُهر انقلاب داشته باشد

چه خواهم کرد!!!


لذا خودش به هم من ، هم او یا اویان رحم کند، همین!

  • منور الفکر

نظرات  (۳)

نوستالژی
هیجان
تلاش
هدف و دیگر هیچ!


چیزی است که در این نسل نیست و وقتی روایت می شود برای ما جذاب می شود چرا که بخشی از ان رو تجربه کردیم. برای همین ماجرای نیم روز برای ما جذاب است
پاسخ:
خیرمقدم استاد...

و زندگی جز عقیده و مبارزه نیست.
این سخن سیدالشهدا علیه السلام همه تعلق خاطر و همه لذت و همه زندگی ماست که وقتی هرجا جلوه ای ازآن را میبینیم..مانند بارقه ای در سرزمین ظلمت، حالمان خوب میشود.
کامنت تان مرا به یاد حدیث ارباب انداخت.سپاسگزارم.
  • مــ. مشرقی
  • تبریک میگم بهت برای این حس.
  • فرکانس انار
  • سلام ...
    فکر کنم دیگر از انقلاب نوشتن فایده ای نخواهد داشت ...
    علاقه به تجربه شخصی تنها یک آرزو نیست ... الان هم ... بسم الله
    پاسخ:
    علیکم السلام

    فرمایشتان را متوجه نشدم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">