مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

اصلا

اوضاع جالبی نخواهد بود


زمانی که به جبری تقریبا نفرت انگیز

ناچار شوی

یک امید قوی تازه جان گرفته را برگردانی به نقطه پیش از آغاز


اینکه بفهمی آدمی که قرار بوده تا انتها بی ترمز برود

هنوز نرفته

به عقب رانده شده


این جاده که مسدود شد

تمام هوای من مسموم از ناامیدی شد...


باید اعتراف کنم تلاشی نکرده بودم

ولی

حالا انگار از یک ماراتن نفس گیر بازگشتم


چنان خسته و له

که

حتی وزن سبک ترین جزء جسمم

پلک هایم هم دشوار است تحملش...


و

البته که این ها هیچ کدام به قدر زمانی که بی رحم می تازد و تمام فرصت ها، درنگ ها، تمناها و نشدن ها را زیرپایش لگدمال میسازد

دردناک نیست


زمان که میگذرد همیشه

خاصیت های زیادی را ایجاد می کند

فراموشی

تغییر

تجربه

حتی گاهی فرصت های جبران

اما

یک خوره سیری ناپذیر بی وجدان از آدمیت دور دارد که زهرش وقتی به جان مینشیند، درخود پیچیدن ساده ترین واکنش است


اینکه در این سفر بی سرو ته زمان، پشتوانه یک اسپانسر به شدت دست و دلباز هست همیشه!

عمر ما...

خرج می شود تا زمان به گشت و گذارش برسد...


و

حالا در این نومیدی من

این گذر بی مهابای دوره گرد دیرآشنا

دگرگون ترم ساخته...


خبر رسیده زمان باز عزم سفری به دور دنیایش دارد

سفری که در خوش باورانه ترین حالت

یک سال کش می آید

و

من یک سال دیگر هم در اینجاکه هستم

ناچارم درجا بزنم


پس زدن این دست در توان من نیست

جرعه جرعه مایعی سنگین و تلخ در پیاله بودنم سرریز میشود

زمان باز هم روغن کرچکش را به خوردم داده است...


میخواهم بالا بیاورم همین حالا

همه

فرصت هایی که زمان از من دزدید و از دامان مظلوم عمرم کوتاه کرد


یک جا شنیده بودم

قیچی را بیهوده نباید بازوبسته کرد!

انگار که شگون نداشته باشد...


آری، همانجا بود که شنیدم

زمان برادر همزاد رهزن است

ربودن حرفه اجدادی این خاندان بی شرف بوده است همیشه...


  • منور الفکر

نظرات  (۷)


ﯾﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ، ﯾﻪ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ، ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ، ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺯﻧـــﺪﮔـــﯽ ﮔﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﺷﻮﻥ ﻧــﻤﯽ ﮐــﻨـﯿــﻢ ، ﻫﯿـــــﭻ ﻭﻗــــــﺖ ....

آری، همانجا بود که شنیدم

زمان برادر همزاد رهزن است

ربودن حرفه اجدادی این خاندان بی شرف بوده است همیشه...
تجربه...

تجربه...

و باز هم تجربه...

و بعد هم هیچ اثری نداشتن در ما...!

و نتیجه این می شود

که همان راه به بلاخره به نتیجه می رسد
منتها با تاخیر و سرعتی کمتر
یا مسیر و تصمیم تغییر میکنه
پاسخ:
در اینکه می گذرد و بهرحال به جایی می رسد، شکی نیست
جراحت و غرامت از جای دیگریست
  • ** فرکانس **
  • سلام ...

    درد آشنا و مشترک این روزهای جوانان جامعه ی مرا با لحن ادبی به رخ کشیده اید ...

    احسنت بر شما ...

    اما گاهی اوقات دست ادمی نیست ... حکمت خدا اینگونه نوشته شده حتما ...

    اصلا حقیقتا کنار آمدن با خدا انقدر لذت دارد که تمام تلخی ها رو فراموش کنیم ...

    اصلا گاهی اوقات این حس در من متبلور می شود که خدا دارد من و شما و هر کس دیگری را به هر نحوی آموزش می دهد که سکوت کنیم ؛ لال شویم .و البته نه ان سکوت تلخ ... بلکه سکوتی که سراسر شیرینی و حلاوت الهی دارد ...

    به ماه بنگرید و اهسته بگوید لاحول و لا قوه الا باالله
    پاسخ:
    علیکم السلام

    برای اقرار به عزیزترین ها آهسته نه، باید فریاد کشید...
  • ...:: بخاری ::...
  • هر نفس یک قدم....
    پاسخ:
    به سمت مرگ...
  • احسن الحدیث
  • وای عالی بود...

    اسپانسر عمرون رو خیلی خوشم اومد...
    ولی با خوندنش سرم رو هم به نشانه تاسف واسه خودم و عمرو زمانم و .... که داره میگذره بی هیچی تکون میدادمآآ....

    چندوقت پیش یکی از دوستان مجازی عکس کتابشو بهم نشون داد که انگار به چاپ رسیده بود
    انقدر خوشحال شدم
    امیدوارم یروز نوشته های خوب شما هم همچین اتفاقی براش بیافته!!
    پاسخ:
    سپاسگزارم از لطف و مداقه یتان بانو...
    چاپ کتاب؟ عالیه ولی دعاکنید با آن موضوعاتی باشند این کتابها که عمریست آرزوی ماست
  • مداد سیاه
  • موفق باشین و خدا قوت:)http://medadsyah.blog.ir/ راستی دمتون گرم
    پاسخ:
    خوش آمدید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">