مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

بی شک

ح س ی ن

عشق است

اما


یک رازی هست


گوش ات را پیش بیاور...



ح س ی ن
را
عشق خدا بود
که
کشت...


این جمله

که رجز سیدالشباب اهل الجنة است

و

تمام پیام ارباب است

و

پاسخ به درخواست بیعت طاغوت از سیدالشهداست


را

بیا اصلا نقر کنیم

روی ناصیه مان


حک کنیم

روی قلب مان


نقش زنیم

روی قبرمان


طرح زنیم

روی کفن مان


نصب کنیم

روی سردر خانه هامان


این جمله باید بشود نماز یومیه ما

اصلا نه!
باید بشود تنفس ما

تا

بیاید منتقم خونِ ابن علی علیه السلام


انی احامی ابدا عن دینی


من به فدای اسلام عزیزت خدا...






+

ایهام ساده و پیچیده ای در این مطلب است که متکی به حسن درک شماست.

  • منور الفکر

نظرات  (۳)

  • فرکانس انار
  • نمیدانم ایهامی که می گویید همان چیزیست که من فهمیدم یا نه ...منتهی یک فرقی این میان است که شما گفته اید ایهام ساده اما ان چیزی که من برداشت کردم بسیار هم سخت است و جان به لب می رسد تا این جام به لب رسد
  • مردی بنام شقایق ...
  • حتی
    والله ان قطعتموا....
    پاسخ:
    انی احامی ابدا عن دینی
  • فرکانس انار
  • سلام
    دلم برای مکتب انقلاب تنگ شده بود
    برای آن نوشته هایی که قبض و بسط آنی در وجودم حاصل میکرد ...
    یادش بخیر ...
    قلمتان عالیست ...
    سعی میکنم آن هایی را که نبودم تک به تک بخوانم ...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    خیرمقدم...

    سپاسگزارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">