مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

معنویت عقلانیت عدالت

مکتب انقلاب

مبدا انقلاب
امام"خمینی" بزرگوار است
حرف او را حجت بدانید...

امام خامنه ای حفظه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

همین دیروز یادتان بودم

به

خط مقدمتان فکر میکردم

به اینکه

آیا در محاصره اید اکنون؟

یا

شاید هم کنار کالک های دوست داشتنی

زانو زده اید

و

به فکر حمله فردایید...


به یادتان بودم

درست وقتی که

دل تنگ آن بی معرفت عرفه شدم

و

دیشب کوتاهی کردم

کاش می خواندم آن حرز سلامتتان را...


و

شما

و شما

وامان از شما...


که فقط یک لحظه غفلت ما را نیاز دارید

تا

پرهاتان را باز کنید...


شما هم رفتی سردار...

و

عجب مبادای درازی شده است

یک به یک تان را می بلعد

و

دلم

و

امان از دل م وقتی می روید...


کاش از خوزستان شروع می شد

تا

من

بجز زیارت "مهتاب خین" ی ات

نور خود ماهت را هم میدیدم...


گفته بود

حس میکند

واقعا اورا می بینند...


معلوم است

آن احمد بی معرفت

مدتهاست

تو را می دیده است


آن بالایی ها هم دل دارند خوب

دل تنگ یاران قدیم اند...


میدانی سردار

ترس برم داشته

84 وقتی احمد رفت و خبرش آمد

4سال بعد، هروز مقابل نگاهش می ایستادم

و

با بغضی از  سر همه چیز

ملامتش میکردم

که

واقعا الان وقت نبودن توست؟


حالا

تو رفته ای و خبرت آمده است

می ترسم از فردایی که شاید به 4 سال دیگر هم نکشد...


سردار آخر الان وقت نبودن توست؟

میدانم که "تکلیف است برادر"

اما...


اصلا

آن حکم جهاد دوروز پیش ولی

مال ما جوانها بود

آخر چرا شماها عادت کرده اید به جانثاری؟

اصلا این چه اخلاق بدی است که شماها دارید؟

چرا نمی نشینید

در همین سنگر فرماندهی

تا مارا هدایت کنید


من ببینم این احمد و حسین و ابراهیم را

میدانم چه کنم با آن تز فرماندهی جلوتر از خط مقدم حسن آقای باقری تان

ببین چه بر سر ما آورده این تربیت های دفاع مقدسی؟


من که میدانم

الان

چه عاشورایی است درون دل قاسم تان

و

من که یقین دارم

...


امان از شماها


امان سردار...


سلامم را برسان

به

آن خوش سلیقه بی مرام...


+

آمدند

بردنت

در شبی که سخت گذشت

همه چیزش...

و

من نمیدانستم که سِر این سنگینی و دشواری

از وادی شام می آید...


چه راز غریبی است

به یاد روزهایی که می خواستید راه قدس را باز کنید

و

خبر آمد که از کربلا می گذرد


راه کربلا باز شد

اما

نه تا وقتی عمه در اسارت است

که

قبله نخست هم گرفتار عقیله است

و

حالا

من که دلم هوای جاروی حیاط صحن اصلی حرم را کرده بود برای کنیزی عمه

حالا

باید بیایم در همان صحن اصلی

زیر تابوت تو را بگیرم سردار


امان از این عباس های مدامت تاریخ

امان از این رسم بی مبالاتت

امان از این همه بست تنگ بی شرف که دست و پای بی عرضه کودنم را بسته است

امان از من

امان از تو سردار...

ش.همدانی1
ش.همدانی5

ش.همدانی3

ش.همدانی8

ش.همدانی 4

ش.همدانی7

ش.همدانی 2

ش.همدانی8

+

تو دیگر نیازی به این القاب نداری

که هیچ وقت نداشته ای...


تمام عمر دویدی پی یک پیشوند شهید که بشود پشت گرمی ات

که

بشود اسم و رسم ات

و

وقتی حالا شهید شده ای

جفاست که لقب های جمود و خمود خاکستری را

به نامت بچسبانم


خداحافظ شهید...

  • منور الفکر

نظرات  (۸)

سلام
شهادت مبارکشون

یاعلی
پاسخ:
علیکم السلام
/بعضی ها نبودنشان احساس می شود/مثلاً همین ایشان/.../خداحافظ شهید.../
  • پاک باخته
  • شهادتشون مبارک
  • به جرم عشق
  • میدانی رفیق؟
    خون دل خوردنهای اینچنینی مال ما بی عرضه هاست..
    این فرمانده ها خون دل را به صورت دشمن می پاشند..
    مثل سید مرتضی و..
    اما اصلا
    "اصلا
    آن حکم جهاد دوروز پیش ولی
    مال ما جوانها بود
    آخر چرا شماها عادت کرده اید به جانثاری؟
    اصلا این چه اخلاق بدی است که شماها دارید؟
    چرا نمی نشینید
    در همین سنگر فرماندهی
    تا مارا هدایت کنید...."
    مگه شهدای جوان مدافع حرم مثل شهید هادی ذوالفقاری چند سالشان بود که از راه نرسیده جلوی چشم همه ما راهی قطعه شهدا شدند؟ پیچیده در پرچم سه رنگ؟
    با آن پیشوند خاص...
    شهید...شهید...شهید..
    آهای شهدا حالا چطور نذاریم آقا خون دل بخورند و...
    تکلیف قاسمشان که روشن است
    شهیدی که راه می رود..
    پاسخ:
    شهیدی که راه می رود..
  • علی رسولان
  • چطوری میزنن نامردها
    هیچی ام نمیگن که :(

    تف
    به این دنیا با این آدم هایی که پرورش میده!
  • مــ. مشرقی
  • چقد خوب نوشتید.
    خوشبحالشون.
  • صحبتِ جانانه
  • :(
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خوشا به سعادتشون......

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">